Často kladené otázky

 


 

Doručujete i na Slovensko?

ANO! Doručujeme po celém Česku i Slovensku od 1000 Kč nebo 40€ zdarma.

 

Do kdy je možné vrácení zboží?

Do 14 dnů. Při vrácení objednávky žádáme o vyplnění formuláře zde.

 

Je možná výměna zboží? 

Ano, výměna zboží je možná do 14 dnů od převzetí objednávky.  Zkontrolujte prosím, zda zboží které chcete zaslat, máme skladem a následně vyplňte náš formulář zde.

 

Do kdy je možná reklamace zboží?

Reklamaci umožňujeme do 24 měsíců. Pokud je tedy s produktem cokoliv v nepořádku, vyplňte formulář s reklamací zde.

 

Jsou šperky voděodolné?

ANO, šperky jsou připraveny k dennímu užívání a běžný zásah vody třeba při mytí rukou, při dešti atp. je určitě nepřekvapí.

DOPORUČENÍ: Vyvarujte se delšímu styku s vodou, jako například koupání, sprchování a plavání. Také nedoporučujeme styk se slanou vodou. Při sportování raději odložte šperky stranou.

 

Je zboží na e-shopu opravdu skladem?

ANO, zboží, které je viditelné na e-shopu a dá se vložit do košíku, je skladem.

 

Máte veškeré zboží dostupné na prodejně?

ANO, veškeré zboží, které máme dostupné na webu, je dostupné i u nás na prodejně. Pokud není produkt, o který máte zájem vystaven, stačí se nás zeptat a my vám jej přineseme ze skladu.

 

Kdy dostanu svou objednávku?

Vaše objednávka bude odeslána do 24 hodin. Pokud by došlo k náhlým komplikacím (např. s přepravci), budeme vás informovat.

 

Mohu platit platební kartou?

ANO. Na e-shopu je tato možnost, a to buď převodem nebo online kartou. Další možnost je také u dobírek, kde platíte u vámi zvoleného přepravce.

 

Lze si dodatečně změnit doručovací adresu?

ANO. Stačí nás kontaktovat, jen je potřeba co nejdříve, než zásilku předáme přepravci.

 

Jak zruším svou objednávku?

Napište nám email anebo zavolejte. Objednávku je možné zrušit dříve než bude balena a předána přepravci. Po odeslání již zrušení není možné, avšak pokud si svůj nákup u nás rozmyslíte, může objednávku do 14 dní vrátit.

 

Odkud se výrobky odesílají?

Všechny výrobky jsou odesílané z Prahy.

 

Nepodařilo se mi zaplatit. Co mám dělat?

Napište nám a my Vám platební údaje zašleme znovu. Pokud by se Vám to znovu nepodařilo, můžeme k Vám objednávku poslat na dobírku.

 

Pro další otázky nás kontaktujte na: info@francobene.cz +420 737 088 088

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz