Často kladené otázky

 


 

Doručujete i na Slovensko?

ANO! Doručujeme po celém Česku i Slovensku zdarma.

 

Do kdy je možné vrácení zboží?

Do 14 dnů. A je ZDARMA, poštovné Vám vrátíme. Při vrácení celé objednávky žádáme o vyplnění formuláře na vrácení zboží.

 

Do kdy je možná reklamace zboží?

Reklamaci umožňujeme do 24 měsíců. Pokud se po čase na produktu vyskytla vada, omlouváme se za ni! Ihned nám o tom dejte vědět a postupujte dále podle reklamačního řádu.

 

Jsou hodinky voděodolné?

ANO, hodinky jsou připraveny k dennímu užívání a běžný zásah vody třeba při mytí rukou, při dešti atp. je určitě nepřekvapí.

DOPORUČENÍ: Kůže a kov u řemínků může mít při dlouhodobějším styku s vodou tendenci se poškozovat, proto nedoporučujeme s hodinkami plavat. Pro dlouhý život materiálů doporučujeme se vyhnout i slané vodě.

 

Je zboží na e-shopu opravdu skladem?

ANO, zboží, které je viditelné na e-shopu a dá se vložit do košíku, je skladem.

 

Kdy dostanu svou objednávku?

Vaše objednávka bude odeslána do 24 hodin. Pokud by došlo k náhlým komplikacím (např. s přepravci), budeme Vás informovat.

 

Mohu si objednávku osobně vyzvednout?

ANO, po předchozí e-mailové domluvě je možné si hodinky zdarma vyzvednout na adrese Medunova 2947/1, Praha 5, 155 00. Prvně prosím uhraďte svou objednávku, pak se s námi prosím spojte na info@francobene.cz a individuálně se domluvíme na předání. Při osobním převzetí nelze platit na dobírku, děkujeme za pochopení. 

 

Mohu platit platební kartou?

ANO. Na e-shopu je tato možnost, a to buď převodem nebo online kartou. Další možnost je také u dobírek, kde platíte u vámi zvoleného přepravce.

 

Lze si dodatečně změnit doručovací adresu?

ANO. Stačí nás kontaktovat, jen je potřeba co nejdříve, než zásilku předáme přepravci.

 

Jak zruším svou objednávku?

Pokud máte zájem o zrušení Vaší objednávky, kontaktujte nás prosím. Jakmile obdržíme Vaší žádost o zrušení, informujeme našeho přepravce a požádáme ho o vrácení zboží na sklad. Jakmile obdržíme vrácenou zásilku, vrátíme Vám celou částku na účet.

 

Odkud se výrobky odesílají?

Všechny výrobky jsou odesílané z Prahy.

 

Moje objednávka je dárek, je možné ze zásilky vyjmout fakturu?

ANO, napište nám při objednávání zboží na email s číslem objednávky.

 

Pro další otázky nás kontaktujte na: info@francobene.cz +420 797 626 925